مقاله طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای سنجش آمادگی سازمانها در اجرا و یا پیش برد نظام پیشنهادها

 مقاله طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای سنجش آمادگی سازمانها در اجرا و یا پیش برد نظام پیشنهادها

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای سنجش آمادگی سازمانها در اجرا و یا پیش برد نظام پیشنهادها دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای سنجش آمادگی سازمانها در اجرا و یا پیش برد نظام پیشنهادها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای سنجش آمادگی سازمانها در اجرا و یا پیش برد نظام پیشنهادها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای سنجش آمادگی سازمانها در اجرا و یا پیش برد نظام پیشنهادها :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: ششمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها

تعداد صفحات: 12

نویسنده(ها):

سعید فتح الهی راد – دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت و دبیر نظام پیشنهادهای شرکت سایکو
نازیلا نجابت –

چکیده:

امروزه کمتر کسی به ضرورت اجرای نظام پیشنهادها در سازمان های ایرانی که اغلب از ضعف بهره وری و بهره مندی موثر از ظرفیت فکری نیروی انسانی خود رنج می برند تردید دارد، اما نتایج نه چندان رضایت بخش اجرای نظام پیشنهادها در سازمان های کشور، نشانگر ضرورت برخورد تخصصی تر و توجه بیشتر به ظرایف و مهارت های طراحی و استقرار این سیستم حساس مدیریتی در سازمان هاست، چرا که بی شک ساده نگری به این امر نتیجه ای جز شکست به همراه نخواهد داشت.
یکی از اصول و مهارتهای لازم برای اجرای سیستم پیشنهادها در سازمان ها و یا رونق بخشی به سیستم استقرار یافته، سنجش آمادگی سازمان از نظر دارا بودن پارامترها و ویژگی های موثر در کارکرد نظام پیشنهاد هاست. این امر به سازمان ها کمک خواهد کرد که با بینش عمیق تری مشکلات و چالش های پیش روی خود را بشناسند و همچنین راهنمای عملی برای تعیین مسیر آینده بیابند. در این مقاله بر اساس دیدگاه ها و تجارب نویسندگان مدلی برای این سنجش و نتیجه گیری حاصل از آن ارائه شده است. در این مدل 37 پارامتر در حول 3 محور: سبک رهبری سازمان، پارامترهای مربوط به ویژگی های کارکنان و پارامترهای سازمانی ارائه شده است. این مدل از سیستم امتیاز دهی برخوردار بوده و هر پارامتر بر اساس اهمیت سهمی از 1000 امتیاز کل را داراست.
چگونگی ارزیابی و تعیین امتیازها و همچنین چگونگی نتیجه گیری از آن و ارائه توصیه های عملی بر مبنای امتیاز حاصله، بخش های بعدی مقاله را به خود اختصاص داده است.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید

دانلود این فایل